header
מבצע אתר אינטרנט
קידום אתר באינטרנט

כאשר בית עסק פונה לחברה מקצועית לקידום אתרים, הוא משלם על פי רוב אלפי שקלים לחודש, סכום המהווה תשלום על הרבה שעות עבודה של כמה עובדים ממחלקות שונות, העובדים על הפרויקט שלו.
 

ככל שיותר עובדים ויותר משאבים מוקצים לפרויקט – כך הדבר מייקר יותר את עלותו.
במקרה של קידום אתר באינטרנט ע"י מיינפריים סיסטמס – הטכנולוגיה עובדת לטובת הלקוח. מערכת ה- CMS של חברת מיינפריים סיסטמס הינה מערכת שתוכנתה בצורה כזאת שהכותרות ושמות הדפים באתר מקודמים אוטומטית, כך שיש לבחור את מילות המפתח המתאימות ולתת לכל דף שם של מילת מפתח אחרת – והמערכת מקדמת אוטומטית את המילים שנבחרו.
 
היתרון של חברת מיינפריים במקרה זה הוא שבצירופים מסוימים שאין בהם תחרות גבוהה, תהיה אפשרות להגיע לעמוד הראשון בגוגל גם ללא ההוצאה הגדולה של קידום המתבצע ע"י חברה חיצונית.
היתרון של מערכת ה – CMS: אומנם התעבורה נמוכה יחסית לאפשרות המקבילה של קידום בתשלום אבל עבור כל גולש שנכנס, בעל העסק משלם הרבה פחות.
העיקרון כאן הוא לבחור במילות מפתח שאינן הכי פופולאריות אך גם אינן בסוף הרשימה – ולהגיע למקומות ראשונים בחיפוש של מילות מפתח אלה.
היתרון של חברה מקצועית לקידום אתרים מהבחינה הזאת הוא שמדובר כאן בפעולת חקר מילות מפתח המבוצעת ע"י צוות מקדמי אתרים, כשבמערכת אינטרנטית הדבר לא קיים ויש לבצע חקר בצורה עצמאית.

אפשרות נוספת לקידום אתר באינטרנט היא בשני שלבים:
בשלב הראשון לבצע קידום מקצועי לפרק זמן נתון.
בשלב השני - לאחר שמילות המפתח שנבחרו מגיעות למקום הראשון, ניתן להמשיך ולשמר את המקום בגוגל ע"י שימוש חכם במערכת ה – CMS של מיינפריים סיסטמס.
דוגמא ללקוח של מיינפריים שעשה פעולה מעין זו היא נעמת, שהגיע לעמוד הראשון בגוגל בביטויים "תיכון מקצועי" ו"תיכון טכנולוגי".
לעסקים בינוניים וגדולים, מומלץ לבצע קידום מקצועי עם חברות קידום, אך כשמדובר בחברה קטנה עם תקציב נמוך  - אתר קידום יוכל לענות על הציפיות  ולבצע קידום חכם.
 
חברת מיינפריים סיסטמס מספקת את שני סוגי השירותים ובעלת רשימה מכובדת של לקוחות המקבלים קידום מלא; ובכל זאת החברה מאפשרת לעסקים שאין באפשרותם לשלם על השירות המלא להשתמש בכלי חזק ולהרוויח קידום ברמה יפה ובעלויות נמוכות. 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר